Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Građani i raja

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 08 novembar 2009 00:12
Ko sam ja?
Koga je više - ne znam, ali najviše je čudno kombinovanih.
Dok sam čekala red letos u Infostanu, jedna starija gospođa mi je dobacila - "šta se Vi bunite, vi ste lupali o šerpe?!"- moj odgovor je bio - "jesam, i opet ću, dok ne bude onako kako treba".
Pre nego što me neko od narednih komentatora svrsta u neku kategoriju iz ovog teksta, sama ću reći da sam 89te bila ispred Skupštine i na Ušću, da za SPS nikad nisam glasala, da sam 5og oktobra 2000te bila na ulici a prošla godine u februaru na mitingu za Kosovo i Metohiju. Strah i ćutanje iz straha, nadam se, ne može mi se pripisati.
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 08 novembar 2009 01:01
Fin
Sugestija Branimiru (njegovo je razmatranje inače sjajno): građanin konstituisan u rimskom pravu u krajnjoj instanci svoju slobodu i dostojanstvo ličnosti zasniva na pobožnosti (Vizantija, hiljadugodišnje carstvo slobodnih Romeja, je neuporedivi primer snage i trajnosti ove vrste konstutucije). To ga razlikuje od građanina modelovanog u Francuskoj revoluciji, građanina čiji se model stalno projektuje i redefiniše i remodeluje kroz korpus tzv. ljudskih prava (ovo stalno redefinisanje zapravo onemogućava bilo kakvu konstituciju, otud npr. revolucija koja teče, socijalizam kao prelazni period i raznorazne vrste sličnih tranzicionih zastranjenja, itd.)
Francuze i dan danas trese ova nedovršenost - sa pokušajima "dovršavanja" tipa Napoleon ili De Gol. Boljševici i Sovjeti i Jugoslavizam - šta mislite gde oni spadaju?
Najzad, sa Kormčijom/Nomokanonom Svetoga Save mi smo od samog početka državne konstitucije u najvišem ozračju rimskog/romejskog shvatanja građanskog kao očuvanja slobode i dostojanstva čoveka kao ličnosti. Nagradno pitanje: da li je Sveti Sava nomokanon sastavljao kao svetitelj ili pro-svetitelj?
Najzad, u tom ozračju je jedino bilo mogućno onih približno 170 neverovatnih godina od Stefana Nemanje do Stefana Dušana. A zatim (posle pada carstva) i sledećih 90-ak isihastičkih godina čiji je centar bila Ravanica a kičma Morava. A zatim i svih onih nebrojenih godina tokom kojih je Pećka patrijaršija očuvala - i čak osnažila zajednicu srpsku - bez sopstvene države!
Ali to je građanstvo kojega nema bez liturgijske zajednice, zajednice pobožnih, žive crkve okupljene oko Hrista.
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 08 novembar 2009 02:10
Johnny the Beard
As far as I'm concerned,being a "citizen" is opposite to being a European! "Balkane, Balkane, Balkane moj/budi mi silan i dobro mi stoj!"
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 08 novembar 2009 09:41
Anonymous
Umesto da od 7h Dom zdravlja bude otvoren za gradjane-od 7 zaposleni dolaze na posao. Spremacice dodju malo ranije da otkljucaju, sestre dolaze oko 7, a doktori izmedju 7.15 i 7.30h.
Posto sestre nisu doktori, zna se, do 7.30 se pije kafa, dok se cekaonice nemilice pune.
Svakom doktoru, kao i svima nama, treba oko 15 minuta da se pripremi za posao - presvuce, opere ruke i sl, da bi izmedju 7.30 i 7.45 poceo sa primanjem pacijenata - sto onih zakazanih, sto onih koji 'upadaju' preko reda.
Po Tomicinom nalogu optimalno vreme koje doktor treba da provede sa pacijentom je 7 minuta!!
E sad - za tih 7 minuta - doktor treba da 'iznabada' na tastaturi ime i prezime, da 'nadje u sistemu' pacijenta pa onda verovatno da otvori e-karton, i u njemu novi pregled pretpostavljam.Sve to traje oko 3 minuta.Zatim ukratko sa pacijentom 'sta vam je'...'aha, nalazi' ... 'sve je u redu' ili 'evo kutija antibiotika koji sve resava, samo taj lek nije na listi - placa se - oko 600 din. kutija'
Ovo traje oko 2 minuta, osim ako mu u medju vremenu ne stigne neki sms na koji 'hitno' mora da odgovori, ili ako neko ne nazove da se telefonski konsultuje.
Zatim narednih 5 minuta, opet 'nabada' sve ovo sto je ispricano! - i jos kasni za Tomicom 3 minuta...
Doduse, neki senzibilniji doktori, ce utrositi jos 3-5 minuta, na pipkanje stomaka, pregled grla i casicu razgovora, ako osete insistiranje pacijenta ubedjenog da je bolestan - ne osvrcuci se na dodatnih 3-5 minuta koje Tomica nije predvideo, jer to je ionako na ustrb nekog sledeceg pacijenta.

A onda, citam kako u Srbiji od raznih rakova umire ogroman broj ljudi...sto je sasvim razumljivo kada je sto se Tomice i njegovih drugara tice - pacijent zdrav sve do samrti (a i onda je pitanje da li je bolestan)!
A vi sada tu zapeli za jos nekih 20 dinara koje uzimaju da ne rade nista (uostalom zar i to nije poskupelo)?
Nego, recite vi meni koliko ce nas drugi put kostati vakcina koju smo isto tako vec platili?
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 08 novembar 2009 09:49
bmarković
@fin
slažem se, upravo zato insistiram na rimskim tradicijama, koje smo davno usvojili umesto specifičnih francuskih koje možemo samo da "apliciramo" (primenimo tuđe šablone koje nama ne odgovaraju)...čini mi se da ste pravilno shvatili da sam upravo za svetosavlje i kosovski mit, kao školu građanskog aktivizma a ne utehu za jadnu sudbinu, kako je najčešće slučaj
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 08 novembar 2009 10:03
margareta
Johnny B. Good - ...kad sam kao mali dosao u grad
morao sam samom sebi dati nadimak ....
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 08 novembar 2009 10:04
veljko
Autor teksta je bio prilično blizu, ali ipak nije izrekao ključnu reč koja znači i spas i opstanak srpskog naroda i države. Ta reč su srpski sojevići. Ta reč se ne može prevesti samo kao srpsko plemstvo, već bi bilo bolje reći srpsko kroz vekove dokazano plemstvo. Dakle nije dovoljno da je neki predak u istoriji bio po nečemu značajan i istaknut i uvažavan među Srbima, potrebno je da i čitav niz generacija bude na nivou tog pretka u meri koliko je to ostvarivo. Znači niko nije morao poput Mike Bosnić "skočiti na nemački tenk" ali je mogao da se distancira od okupatora ne prihvatajući da radi za okupatora pa makar po cenu da je taj periood i malo gladovao. Danas ne mora sojević da razbija prozore američke ambasade, ali ne mora da govori da su neoliberalni agresivci lepi i pametni kad nisu i da je njihova agresivna politika mera bilo čega vrednog. Što se mene tiče, postoje političari kojima ja nemam neku značajniju zamerku osim što nisu sojevići. Biti sojević nije zbog onoga što jest već zbog onoga što može da bude. Glavna karakteristika te kategorije nije u bogatsvu, visokom obrazovanju, niti slavnom poreklu, nego u višegeneracijskoj doslednosti i držanju reči. Srpsko plemstvo, sojevići, su po tome vrlo moderni i odgovaraju principima demokratičnosti. Dakle, lično odgovaraju za svoj status sojevića, na osnovu višegeneracijske pozitivne reputacije, mogu taj status, sojevića i dobiti i izgubiti. Što se nesoja tiče srpstvo je odavno izgubljeno po svim pitanjima, preostaje da soj kaže svoju reč.
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 08 novembar 2009 12:07
BB jedan
@Ko sam ja?
Pošto nije bilo teško shvatiti u čijem je interesu i ko finansira i 5. oktobar i „jesen nezadovoljstva“ koja je bila uvod u taj dan - mene je prošla želja za lupanjem u šerpe. Oni koji to nisu razabrali jer ne vide kontekst društvenih zbivanja, spadaju u kategoriju koja - razume se - ima naziv, ali moderator ne bi dopustio da se taj naziv izričito navede.
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 08 novembar 2009 13:37
bmarković
"mene je prošla želja za lupanjem u šerpe."

naravno, samo ne radi se o lupanju šerpi, tj. spektakularnim narcisoidnim manifestacijama iskompleksirane raje koja pokazuje da je svet, koje se događaju jednom u deceniji, već o svakodnevnom građanskom aktivizmu..npr kad bakica pokaže svoj stav kad sretne u samousluzi komšinicu političarku...da bar pocrveni... ili da bar neko opsuje u tomicinim redovima, za početak...i tako svaki dan
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 08 novembar 2009 14:03
@Ko sam ja?
U novom "Pečatu" objavljen je tekst "Kako su 'farbali' Srbiju". O tome govore stranci, Amerikanci, Kanađani...
Dakle, ne naši koji su "lupetali" kad su nas na to onih dana upozoravali.

U Pečatu možete videti i u kakvom je stanju crkva Samodreža...
Ako to vidite, možda shvatite da je vaša hrabrost bila najpre pogrešna, a potom uzaludna.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 08 novembar 2009 14:22
lupara
Vrlo je zanimljiv nacin kako se u jednom analitickom tekstu, pravo niotkuda pojavi cist, nepatvoreni rasizam. Radi se o pasusu o ustavnoj preambuli. Izmisljajuci, posto praksa takvo cinjenje ne poznaje, zaposljavanje po nacionalnom kljucu - autor izmislja i problem. Sa jedne strane su `obrazovani` Srbi, a sa druge strane `poluobrazovani` neSrbi. Zahvaljujuci ustavnoj preambuli, posao dobija `poluobrazovani`, a zbog toga trpe roditelji `obrazovanog`. Na jednoj, dakle, izmisljotini se stvara mrznja, zavist, rasizam...
Socijalna i nacionalna demagogija su roditelji svakog fasizma. A u tekstu Branimira Markovica je vec doslo do koitusa.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 08 novembar 2009 14:33
Ko sam ja?
@BB jedan - "opet ću lupati u šerpe" znači "buniću se dokle god ne bude kako treba", a ne pristanak da neko ko se pokazao kao loš, ostane na vlasti da je ne bi priznala da sam pogrešila. Ponekad mi se čini da tvrdoglavo pravdanje naših loših političkih izbora ( mislim na glasače), počev od toga - neću da priznam komšiji da je bio u pravu, pa do - ni druge partije nisu bolje a moj pulen je toliko obećao, nek pola ispuni, biće dobro za mene... predstavlja najveći razlog zbog koga smo nedopustivo trpeljivi na svoju štetu. Trebalo bi da smo za ovih 20ak godina višestranačja shvatili kako,čime da nateramo partije da poštuju glasače i da nema doživotnog poverenja jednoj partiji kao komunističkoj nekada, da osim simpatija za izgled pojedinih političara, treba pratiti i šta rade za NAS, a ne samo šta pričaju.
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 08 novembar 2009 18:15
BB jedan
@Ko sam ja?

Nažalost, ni glasači u zemljama tzv. razvijene demokratije nisu naučili kako da nateraju partije da ih poštuju. Pre se može reći da su partije naučile kako da nepoštujući glasače sprovode odluke kojima se većina protivi. Najbolji primer za to je način na koji je usvojen Lisabonski sporazum. Mada je 55 odsto Francuza na referendumu odbacilo taj sporazum, on je ipak usvojen u skupštini mimo volje većine glasača, praktično neizmenjen. Možda je masovan bojkot izbora jedini lek protiv nepoštovanja volje građana.
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 08 novembar 2009 18:38
Petrushin
Dok pisete o /gradjaninu/ i /gradjanima/, da li za vas (ili po vama) postoji u stvarnosti "obrazac" koji biste bi vi odmah mogli da primijenite ili se na njega pozovete?

Sta je to gradjanin? da li je on vezan za /grad/ ili je nesto siri pojam? Sta ga definise? Koja je njegova osnovna razlika u odnosu na /raju/?

ps. Rimljani su ubijali sve sto su se protivili tom njihovom poimanju /gradjanstva/! Ako je to uopste bilo /gradjanstvo/, jer ste imali gradjane prvog, drugo i treceg reda, pa robove, polu-robove...!
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 08 novembar 2009 20:52
bmarković
@LUPARA
rasizam je očigledno samo u vašoj glavi..naglasio sam na tri mesta u jednoj rečenici da se radi o MOGUĆOJ situaciji, a samo vi možete da protumačite da sam rekao da su Srbi obrazovani a ostali ne...
ako u Srbiji sa već sada 20 etničkih saveta "naroda" koji nigde u svetu nemaju takav status, JA izmišljam problem, želim vam puno uspeha u takvoj Srbiji u kojoj cvetaju "hiljadu ključeva"..
želim vam uspeha na sutrašnjem mitingu antifašistkinja i antifašista - trebaju im tako budni ljudi
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 08 novembar 2009 21:09
bmarković
"Ako to vidite, možda shvatite da je vaša hrabrost bila najpre pogrešna, a potom uzaludna."

nije bila ni pogrešna ni uzakudna....

većini onih što su "lupetali" nije potreban Pečat da tek danas saznaju u kakvom je stanju crkva u Samodreži..njih ta "problematika" odavno zanima
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 08 novembar 2009 22:58
Ko sam ja?
Koliko sam ja videla za ovih poslednjih 20 godina, neki su se bunili da bi došlo nešto bolje, drugi su ćutali da ne bi došlo nešto gore od trenutno lošeg,treći su videli priliku za političku karijeru, pa kad se dotakne dno, neka većina od jednih, drugih i trećih se napravi i dođe "nešto" što je nekom bolje, nekom gore od prošlog, pa sve ispočetka. U tom vrtlogu, ni glasači, ni političari nisu se trudili da napreduju u razvijanju glasačke i političke svesti i odgovornosti, nego su negovali upravo suprotno - pomodarstvo, manipulacije, neodgovornost,bahatost i sebičnost. I danas je najveća borba da se takvo stanje ni slučajno ne promeni, da žito ne ispliva ispod kukolja.
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 08 novembar 2009 23:25
lupara
@bmarkovic
Diskvalifikacijom sagovornika ne mozete dokazati da ste u pravu.
Naglasili jeste da je u pitanju moguca situacija. Ali u tome i jeste problem. Situacija je, naime, nemoguca. Niti se desava, niti ima naznaka da ce se dogadjati. A rasisticka pretpostavka po kojoj se imaju zaposliti prvo Srbi, pa sta mesta ostane za neSrbe se pomalja iz pasusa. No, koliko vidim u vasem odgovoru na moj komentar, logika bavarske pivnice uzima maha. Sada su i etnicki saveti postali problem. Posto oni valjda nose te kljuceve za radna mesta.
Sto se mitinga antifasista tice, njemu necu prisustvovati. Ne moram, jel da, biti organizovan da bih imao stav.
Cinicna primedba na moju budnost implicira da sam nepozeljan kao komentator, sto je, nadam se, stav samo autora, a ne i moderatora sajta.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 09 novembar 2009 03:03
Nebojša Malić
Odličan tekst, pravo ”u sridu” (ne znam samo da li je ono ”srijećemo” iz Bonhoferovog citata bilo u originalnom ”prijevodu” al’ da ne cepidlačim). Slobodan čovek (tj. građanin u kontekstu ovog eseja) je onaj koji slobodno živi, a da neko bude rob nije potrebna tuđinska čizma da ga gazi. Neophodno nam je makar malo Gandijevske građanske neposlušnosti. Sloboda ne dolazi na belom konju ili tenku, ona počinje odbijanjem pojedinca da se pokori sili.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 09 novembar 2009 10:21
thinking maize
Šta reći? Pored tolikih novina, izgleda da u Srbiji nastaje nova "privredna" grana: ruženje Srba i Srbije. Neko će reći: "Ih, pa to je stara stvar!" Na to mogu reći, da je to dosad bila samo zanatska "delatnost", a sada već postaje čitava industrija sa više prividno diversifikovanih
"preduzeća", ali koja čine čitavu industrijsku granu, zapravo pravi kartel
! Sa jednim osnovnim proizvodom, dizajniranim na "hiljadu i jedan" način: ANTISRPSTVOM! Pa, pošto slabo šta možemo, sluđeni od neprekidne propagande,
predlažem STROGU PRIMENU ANTIMONOPOLSKIH ZAKONA, tj.ZABRANU ZAJEDNIČKOG NASTUPA SVIH TIH "PREDUZEĆA" ZA "PROIZVODNjU" ANTISRPSTVA!Dalje, UVOĐENjE OBAVEZNE REGISTRACIJE ZA SVA TA
"PREDUZEĆA", uz OBAVEZNO VISOKE TAKSE ZA NjIHOVU REGISTRACIJU! I, LAST BUT NOT LEAST (što bi rekli mudri Englezi!), PLAĆANjE POREZA NA EKSTRAPROFIT ZA SVAKU TAKVU "PRIVREDNU" DELATNOST
. Smejete se? Setite se da Al Kapone nije osuđen zbog ubistava i reketiranja, već zbog NEPLAĆANjA POREZA!
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 09 novembar 2009 10:34
bmarković
@ "Niti se desava, niti ima naznaka da ce se dogadjati."
poklonite i meni te naočare da se malo odmorim...
svaki sagovornik je dobrodošao, ali svakom "prema troparu"...
sami ste inicirali politikantski nivo diskusije
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 09 novembar 2009 10:39
bmarković
@ Nebojša Malić
i gandijevske ali ako zatreba i ponovo navijačke (mislim na prave navijače - one devetomartovske, ne UDBINE huligane) građanske neposlušnosti SVIH...umesto formatiranja po nacionalnim i seksualnim savetima
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 09 novembar 2009 11:19
bmarković
@ thinking maize
ako je antisrpstvo što nisam proglasio ove u redovima za kosovske junake i poklonike svetosavlja, dobra vam je "dijagnoza"...
dobra je još u jednom smislu - JA JESAM PROTIV SRPSTVA kao otrovne ANTISRP(b)SKE ideologije samohvalisanja i pasivnosti, koju ste upravo predstavili...zato što sam ZA SLOBODU SRBIJE ...
drago mi je što se brinete za naplatu i trošenje novca od poreza - upravo sam na to mislio kad sam pisao o onih 20 dinara participacije.. . biće građanin i od vas
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 09 novembar 2009 13:46
thinking maize
Za @bmarković-a. Poštovani g-dine, ne vidim razloga da se ljutite na srpstvo, paaa, recimo srpstvo S. Jovanovića, J. Dučića, M. Rakića, J. Cvijića, zatim srpstvo J. Pančića, I. Vojnovića, B. Nušića, I. Andrića, M. Selimovića, pa čak i srpstvo E. Kusturice i mnogih drugih. Ne pomenuh 19-to vekovne poklonike srpstva, ima i tih, dovoljan je 20-ti vek, vek najvećih srpskih uzleta, pregnuća i pobeda,ali i vek najvećih srpskih zabluda,posrtanja i stradanja! Ko je od tih, pre svega SPOSOBNIH I USPEŠNIH LjUDI, pa tek potom Srba (iako je većina njih prvo isticala svoje SRPSTVO, pa tek svoju sposobnost!), bio u zabludi, a ko u pravu,ne znam. Znam da je ovo doba opšte konfuzije i lova u mutnom. Treba vremena da se ovaj mutljag istaloži. Ili treba dodati neku "hemikaliju", da ubrzamo taloženje tog mutljaga. Izaberite sami put, tj. sami treba da izaberemo put. To je osnovno! Uzimajući u obzir pouku one stare narodne priče:
"Ako uzmem kajaću se, ako ne uzmem, opet ću se kajati!"
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 09 novembar 2009 17:23
bmarković
@ thinking maze
jasno sam napisao da sam protiv srpstva "samohvalisanja i pasivnosti"...
Ko se"od tih, pre svega SPOSOBNIH I USPEŠNIH LjUDI, pa tek potom Srba.." koje ste nabrojali uklapa u opis?
"Treba vremena da se ovaj mutljag istaloži. Ili treba dodati neku "hemikaliju", da ubrzamo taloženje tog mutljaga. Izaberite sami put, tj. sami treba da izaberemo put." ...zar to nije poenta i mog teksta?...nešto mi se čini da smo se složili
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 09 novembar 2009 17:54
Boki
Markoviću,

Kao i obično u šerbet stavljate otrov. Kada kažete da ste za građansku Srbiju, vi ste prije svega za Građansku Crnu Goru. Srbija može da bude građanska, ima jasan i prejasan državotvorni narod koji je tu državu stvorio, i po milosti svojoj, i međunarodnim standardima, daje građanska prava ostalim građanima.

Ali Građanskoj BRCG je cilj utjerivanje Srba u Crnogorsku naciju. Vi možete da se opet pozivate na različitu upotrebu riječi nacionalni u engleskom i srpskom jeziku. Na srpskom jeziku se naže n a c i o n a l n a manjina. U BRCG i ne postoji nacionalna većina, već građanska koalicija manjina "svi protiv srba" minorizuje i ugnjetava samo jednu manjinu - Srbe. Četiri manjine Muslimani, Bošnjaci, Albanci i Hrvati, zboh opšteg, Balkanskog animoziteta prema Srbima priznaju pravo prvenstva Crnogorskoj manjini u BRCG, i žmure na jedno oko što ni oni nisu 100% ravnopravni. Negdje su oko 50% ravnopravni. Satisfakcija im je da su Srbi oko 10% ravnopravni. Jedina ravnopravnost koju Srbi imaju a ostale ugrožene manjine nemaju, je pravo potpune asimilacije u Crnogorce. I tu ste vi da tu asimilaciju pomognete.
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 09 novembar 2009 21:52
Petrushin
Jer, građaninu je jasno da će, s obzirom na to da je Srbija država srpskog naroda i svih građana Srbije, njegovo dete, diplomiralo sa najvišim ocenama, možda doći u situaciju da ne dobije posao zbog nekog od moguće poluobrazovanih „ostalih građana ne-Srba“ kojima radno mesto „ustavno“ sleduje po ključu. Građanin se dakle (pre svega) zbog svog ličnog interesa bori za promenu te preambule, promenu koja je interes svih. Podanicima i „njihovim“ intelektualcima – apologetima rajinstva bilo da su „nacionalni bardovi“ ili „europrosvetitelji“, bavljenje ovakvim „tričarijama“ je ispod časti, budući su zagledani u horizonte istorije, geopolitike, geostrategije u kojima su lični interesi „malih“ ljudi teme nespojive sa ciljevima „svetskog Duha“. Koje su naravno „provalili“.


Naprotiv, Markovicu!

Zakon protiv diskriminacije se mora uvesti, pa makar bilo 99% Srba u toj vashoj gradjanskoj drzavi.

Pozitivna diskriminacija ne stvara od gradjana, (koje god oni bili vjere i krvne grupe) podanika vec oslikava stavrno stanje u drustvo, i stiti sve kulture i religije podjednako!

Tako ce, recimo, Markovicev sin i cerka da dobiju uposlenje po cincarskom (?), ili vec kojem pozele kljucu i pravu!

Ucice srpsku i svoju kulturu i jezik podjednako; s tom razlikom sto ce morati - zbog napredovanja u sluzbi/karijeri - bolje da znaju jezik dominantne kulture drzave u kojoj zive.

Madjar koji zivi u Srbiji ne zeli da bude Srbijanac nego Madjar, Hrvat isto, Vlah isto...

Ne vidim zasto iko treba u 21. vijeku da se forsira i primorava na podanistvo!

Svi siti i gradjani na broju!

ps. Sta predlaze Markovic sa Albancima sa Kosmeta, ako/kada se vrati u sastav Srbije? Da li su oni gradjani ili raja?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner